Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Friday’s – @ MyMall Limassol


Λοιπόν παίδες!  Επιδή τους την έχω χαρίσει αρκετές φορές την κατσάδα (παρόλο που είμαι Φάουσα...δίνω αρκετές ευκαιρίες κάποιου νάρτει να μπει στον ίshιο δρόμο), σας παραθέτω τα γεγονότα exactly quoting the true story !!

Ατμόσφαιρα : Fridays

Εξυπηρέτηση : Ένα μίξ αλλοδαποί που εχάννουνταν κυριολεκτικά και ενόμιζες πως παίζουν χωστό (εγώ εκάμμουν τα? !!)

Μετά από αρκετή ώρα καταφέραμε να παραγγείλουμε:
  • -          Chicken Ceasar’s Salad
  • -          Chicken Fingers
  • -          Triple for All (plate of potato skins – chicken wings – deep fried cheese & dips)
  • -          Portion of mash potatoes
Ευτυχώς,,, εν επολλοπεινούσαμεν!!

Μετά από μισήν ώρα κατεύθασεν η παραγγελία (κκούριερ σέρβις)!!
Να επισημάνω ότι, μακάρι να είχε 4 τραπέζια που ήδη ετρώαν!
Σκέψου δηλαδή να ήταν καμιά νύχτα βέρι πίζι και φούλι ππακτ...

Ένιγουέϊς, οι ποσότητες στις μερίδες τους ήταν αισθητά μειωμένες (οικονομία λόγω κρίσης?!).  Παρόλ’αυτά οι τιμές παν πάνω πάνω!
Τα dips τους εσκαρτέψαν τα τέλεια, και βάλλουν σου μιά στάξη! (έλεος)
Τα δέ chicken wings & potato skins έμοιαζαν με κάτι που θα έβρισκες μόνο ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!

Όταν λοιπόν ήρθε με καμάρι ο κύριος υπεύθυνος που μιλούσε (εγγλεζορώσσικα) φυσικά του τα είπα ένα χεράκι διότι είναι ντροπή να υποτιμάς τον άλλο και να του σερβίρεις αποφάγια (επί  λέξη)!
Τέλος πάντων για να μην νευριάσω πάλι Friday πρωϊ πρωϊ, μαζί με 3μισι σόφτ ντρίνκς και μιαν Pistaccio Crème Brulee (που είχε ευχάριστη γεύση μπορώ να πώ) ήρτε μας ο λογαριασμός 61ευρά κ κάτι ψιλά..

Ο κύριος με τα ρωσσοεγγλέζικα ήρτε πριν φύουμε να μου πει πως έχω δίκαιο και απολογήθηκε...
Ππφφ...οφ κκόρς και έχω δίκαιο!  Αλλά το δίκαιο, δεν τρώεται!!
Τους δίνω 1 αστεράκι επιδή εν Παρασκευή. (Το άριστα εν τα 5)

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Η Φάουσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου